Kapcsolat egy mdiumon keresztl: ez a valsg!
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
Hogyan lehetsges ma egy beszlgets, st egy interj Jzussal?
Ez nem lehet igaz! Neknk, a (?) CHRISTALL szerkesztsgnek sikerlt ez gy, hogy egy kzenfekv forrst felhasznltunk, vagyis egy mdiumon keresztl krdseket tettnk fel Neki. Olvassa ht n is
ezt az eddig egyedlllan hiteles dokumentumot, „interjt” Jzussal, mely egy lpssel kzelebb visz a zrzavar s tvedsek tisztzshoz, ami bizonyra kivltja a rgimdi tudsok s orthodox egyhzak nemtetszst.
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
Jzus mg letben megjsolta: „Sok hamis prfta jn mg!” Szavai kzl ezek a legismertebbek. Ma knytelenek vagyunk elismerni, mennyire igaza volt! m ezzel mg nem oldottuk meg a problmt. Hogyan is igazodhatnnk ki keressnk sorn a bibliai, Jzustrtnetek (?) kztt, a szletstl kezdve halla misztikumn t, az gynevezett mennybemenetelig? (!) A CHRISTALL munkatrsai elhatroztk, hogy megprblnak egy olyan utat tallni s jrni, amely pldul egy gyakorlatias mdszerekkel dolgoz teolgusnak (?) eszbe sem jutna. Mi egy msik dimenziba nyl kzvetlen utat kerestnk teljestransz-mdiumon (!) keresztl. s vlaszokat kaptunk a krdseinkre. Olyan vlaszok ezek, amelyek sokakat egyltaln nem rvendeztetnek meg — gondolunk itt, pldul a jelenlegi egyhz llapotra (?) vonatkoz kijelentsekre —, m mgis bizonyosak vagyunk abban: eljtt az id, s szksg van r, hogy (!)Jzus szemlye (!) krli dolgokat is CHRISTALL-tisztn lssuk, s ebben a szellemben krdeznk majd tovbbra is. Mr most meggrhetjk nknek, olvasknak: rdemes figyelemmel kvetnik „beszlgetseinket Jzussal”. Ennek rszbeni nyilvnossgra hozatala —a CHRISTALL nulladik kiadsban napvilgot ltott „Interj Pl apostollal” (!) (1994 0.szm) cm cikknk utn— jelenlegi formjban, tudomsunk szerint egy mindeddig pratlan dokumentum, amely csak folyiratunkban kerl a nyilvnossg el.
„Shalom Aleijem!” (!)
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Aleijem Shalom! Lgy dvzlve! rlnk, hogy eljttl! Elrulnd neknk a nevedet?”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Te tudod, ki vagyok. (a CHRISTALL szerkesztsgnek megjegyzse: Raziel angyal (?) beszl, nevnek jelentse: »Isten az n rmm«. az »isteni misztriumok angyala«)” (1996 5. szm)
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Azrt jttnk ssze, hogy feltegynk nhny krdst a CHRISTALL nevben.”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Igen, tudom!”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Szeretnnk rgtn a kzepbe vgni, s a legfontosabb krdssel kezdeni: Mit jelent valjban a »Krisztus« (!) fogalom, amely a bibliai idktl Jzus nevhez fzdik?”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
Jzus Razielen keresztl: (?) „Krisztus lefordtva annyit jelent: „a felkent”. Ez egy ktrtelm fogalom, mely egyrszt Izrael felkent s jogos kirlyra vonatkozik, msrszt egy olyan szemlyre, aki (?) Krisztus erejvel rendelkezik, amely Isten frfii s ni rszbl ll, s melyeketltet er fz ssze. Most helyesbtek is, hiszen direkt kzvettek, gy els szemlyben beszlhetek: a felkent, a Krisztus (?) sz azrt lett a nevemhez csatolva, hogy kifejezze, N vagyok Izrael jogos kirlya, s az, aki a Krisztusert nmagban egyesteni tudta, vagyis nagymrtkben sszpontostotta feladata rdekben.”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Idetartozik a kvetkez elnevezs is: Jzus »Isten fia«. (?) Mit rthetnk ez alatt pontosan?”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Soha nem mondtam, hogy n Isten fia vagyok. Utna lehet nzni az rsokban, hogy n mindig az » ember firl« beszltem. Mindenesetre szltam arrl is, hogy az Atya s n egyek vagyunk, s ebbl ksbb »Isten fia« lett. A problmt az okozta, hogy ms kultrkrkben klnbz dolgokat csatoltak szemlyemhez, hogy „versenykpes” legyek ms Istenekkel. Az »Isten fia« fogalom szmomra kizrlag az Atyval val eggy vlst jelenti, azonban ez nem csak szmomra elrhet, hanem mindenki ms is elrheti, st el is kell jutnia ahhoz, hogy elrje a tkletessget, s ez ltal visszatrhessen az Atyhoz.” (?)
<!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„nos van egy terjedelmesebb, de szmunkra klns fontossggal br krdsnk is. Az irodalomban — mindenek eltt a bibliai trtnetekben s az egyhzi rsokban — az olvashat, hogy a lertakbl ismert fldi lete alapjn Jzus volt a Megvlt, (!) akinek klnleges jelentsge volt az emberisgre, az elkvetkez idkre s genercikra nzve. Ebben az rtelemben teht az a krds: milyen feladata, vagy szerepe, netn kldetse volt (?) fldi letben Jzusnak, (?) amely t, mint Jzus Krisztust, szletstl a keresztre fesztsig s mennybemenetelig ismert tette?”
„A feladatom az volt, hogy megszabadtsam az embereket, azltal hogy letem sorn tetteimmel, mveimmel s szavaimmal megmutatom az utat, amelyen visszatrhetnek az Atyhoz. Ehhez a feladathoz tartozott a szenveds a kereszten, hogy szavaim s letem ne merljenek a feleds homlyba. Soha nem llt szndkomban az embereket feloldozni oly mdon, hogy n viseljem a mlt, a jelen s a jv emberisgnek vtkeit. pp ellenkezleg, hiszen ez azt jelenten, hogy minden, a jvben elkvetett bn felelssgt is viselem, vagyis a vtkezk feloldozst kapnnak. Ez feleltlen kijelents lenne, mert ez azt is jelenthetn, hogy minden ember azt tehet, amit akar, mert n mr ezekrt a vtkekrt megbnhdtem. Ez azonban ellenttben ll az jjszlets s a felelssgvllals alapelveivel.”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Szeretnnk most kt krdst egybefzni, mert gy rezzk, sszetartoznak. A krds els rsze: Milyen ltalunk ismert szemlyekknt inkarnldott Jzus a Biblibl ismert lete eltt, utn, illetve inkarnldik-e jra? Ez a krds szorosan sszefgg egy nhny ve szrnyra kapott lltssal, mely szerint Jzus Maitreya szemlyben inkarnldott, s jelenleg Londonban l az emberek kztt, s egy meghatroz vltozst kszt el bolygnkon. Mit gondolhatunk ezekrl a kijelentsekrl?”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
(!) „Nem inkarnldtam SOHA eltte, s nem fogok SOHA tbb (!) inkarnldni. (!) n csak akkor, s kizrlag arra a feladatra szlettem meg. Az-az llts, hogy ms szemlyben visszatrek majd, egy kijelentsemen alapul, amely azonban a (?) Krisztuserre vonatkozik, mert n csak egyike voltam a hrom krisztusi egynisgnek, szemlynek. A kijelentsem kizrlag a harmadik krisztus-szemly (!) szerepnek jra eljvetelre vonatkozik, aki befejezi majd a mvet, amelyet n — mint a legjelentsebb szemly —, s Keresztel Jnos (!) — mint elfutr — egytt elkezdtnk, s amely mg nincs befejezve. Maitreya, (?) vagyis az jra ledt Buddha (!) — mert valjban ez a (?) Maitreya (?) jelentse —, nincs kzvetlen kapcsolatban velem. Ebben az sszefggsben csak azokra az ltalam mondott szavakra emlkszem, hogy: »sok hamis prfta (!) jn majd« , s lltja: gyertek, nzztek, n vagyok; s va intek, hogy odamenjenek, mert az nem n leszek. Ami a harmadik Krisztus szemlyt (?) illeti, az feladata, hogy befejezze a mvet, s az pontosan gy trtnik majd, ahogyan arrl beszltem: „m eljvk mint a tolvaj” (?). A Krisztusbl(?) — a Jzus s a (?) Krisztus (?) sszefggsbl — kvetkeztettek aztn arra, hogy az a szemly n leszek, de ez nem igaz.”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Ez a felvilgosts nagyon tallan elvezet Jzus szemlynek s letnek hamis bemutatshoz, s ezrt szeretnnk megkrdezni: melyek azok a lersok Jzusrl, a ma elterjedt Bibliakiadsokban s mindenek eltt az jszvetsgben, amelyek a leginkbb eltrnek, meghamistjk Jzus szemlyt s lett? Ide tartozik az egyik legtolakodbb krds: a kereszten halt-e meg Jzus, s ha igen, valban szksg volt-e erre?”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Elszr is, nem a kereszten haltam meg! Ez nemcsak hogy szeretnm megemlteni, hogy gy beszlnek rlam, mintha csak Isten fia lennk, s soha nem lettem volna ember, miltal emilyen emberi oldalamat nem ismerik el. Ebben az sszefggsben a harmadik dolog — amely egyltaln nem az n szndkom szerint val — az-az, amikor a szavaimat kiforgatjk, mint pldul a clibtus krdsben is. n soha nem tiltottam meg a tantvnyaimnak, hogy ne hzasodjanak (?) — hiszen n magam is ns voltam —, hanem azt kveteltem, hogy a csald eltt, els helyen mindig Isten szolglata lljon. (?) De az Isten irnti szolglat nem ms, mint a szeretet. s aki a csaldjt nem szereti, aki a trst, a gyermekeit, a szleit, rokonsgt s felebartjt nem szereti, nem tudja Istent szolglni. Ezeket neveznm teht az jszvetsgben a hrom leglnyegesebb hibnak.” (?)
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Ebben az sszefggsben a hzassgrl is szeretnnk krdezni:
(?) Kivel lt Jzus hzassgban, (?) s voltak-e gyermekei?”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Testvrem felesgvel ltem hzassgban — akit a knai menyegzn vett el nl, s akit ti is jl ismertek — Mria Magdalnval. Az si trvny szerint vettem felesgl, amely szerint ha, egy frfi meghal, zvegyt a gyszid leteltvel ntlen fitestvre veszi el. Ezt tettem n is, s kt gyermeknk szletett, egy fi s egy leny.”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Mg mindig a hamis belltsok s flrertsek gisze alatt szeretnnk tovbb krdezni: Mit rtsnk Jzus feltmadsa alatt?”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„A feltmads (?) egy sajt akarat cselekedet volt, egyesls az Atyval, melynl a szellem legyzi az anyagot, (!) s az ejtett sebek nem kpesek befolysolni az letet vagy a hallt.”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Tovbbmenve: jra s jra sz esik a Szentllek eljvetelrl. Mit rthetnk pontosan ez alatt?”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Ez azt jelenti, hogy elkldtem tantvnyaim fel a bennem lakoz Krisztusert, hogy rszesei legyenek Isten erejnek. A Krisztuser az ember egy rsze — ti lleknek (!) nevezitek. Mindenkinek lehetsge van, hogy ezzel az ervel kapcsolatba kerljn, s ez vezesse, hiszen alapjban vve adott a Krisztuser, (!) m tantvnyaimnl az n erm ltal lnyegesen ersebb lett.”
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Ehhez kiegsztskppen: hol tartzkodott Jzus a keresztrefeszts utn a mennybemenetelig?” (!)
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->
„Az egyiptomi sivatag egy vrosban, Damaszkuszban* voltam.”