Nevra oldala
.
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Szmll
Induls: 2006-11-03
 
Translation

 
 

FOLDAL

 

Isten hozott nlam...  

 

 

 

 

 


Nvnapi idzetek kldse...

Boldog nvnapot kvnok az nnepelteknek!

 

 

AYURVEDA TESZT

 Naptr

 

PRKAPCSOLAT KALKULTOR

 

SZERELEM TESZT

 

 

 

 

Angyalok

Dmonok

Galria

lmok

Ksrtetek

Vmprok

Boszorknykonyha

Aura

Csakrk

Varzslatok

Meditci / jga

Termszetfeletti kpessgek

Bjitalok

Gygynvnyek

Grafolgia

svnyok s drgakvek

Akupresszra

Gygyts

letmd

Versek

Nomen est omen

Karma

Boszorknysg

Illolajok

Knai horoszkp

Etikett

Prkapcsolat

Gyermeknevels

Szpsgpols

Sznhidrt kalkultor

 

 

Diavettsek-PPS

Tanulmnyok

Testbeszd

Tlvilg

Ltskok

Horoszkp

Humor

Inkvizci

Jtkok

Jegyzetek

Jslsok

Mgikus lnyek

Romantika

Babonk

Bioritmus

Elemek

Hipnzis

Rejtlyek

Buddhizmus

Mantra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mensor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
let az let utn
let az let utn : A gondolatformk / A fizikai let

A gondolatformk / A fizikai let

  2007.08.29. 18:35

VII,.-VIII. fejezet

VII. FEJEZET

A gondolatformk

Fleg a mentlis s az asztrlis testek azok, amelyek az gynevezett gondolatformk keletkezsvel kapcsolatosak. A gondolatforma kifejezs nem teljesen pontos, mert a ltrehozott formk llhatnak mentlis anyagbl, vagy az esetek risi tbbsgben mind mentlis, mind asztrlis anyagbl is.

Br ebben a knyvben elssorban az asztrlis testtel foglalkozunk, nem pedig a mentlis testtel, a gondolatformk – ahogyan emltettk – az esetek jelents tbbsgben egyarnt mentlisak s asztrlisak. Ezrt a tma megrtshez szksges, hogy nagyon bsgesen foglalkozzunk a tma mentlis s asztrlis oldalval egyarnt.

Egy tisztn intellektulis s szemlytelen gondolat – pldul ha valaki algebrval vagy geometrival foglalkozik – a mentlis anyagra korltozdik. Ha viszont a gondolatban van valami nz vagy szemlyes vgy, a mentlis anyagon kvl asztrlis anyagot is von maga kr. Tovbb, ha a gondolat spiritulis termszet, s ha azt szeretet, trekvs vagy mly s nzetlen rzs hatja t, akkor mg a buddhikus sk ragyogsbl s dicssgbl is belp valamennyi.

Minden hatrozott gondolat ktfle hatst hoz ltre: elszr egy sugrz rezgst, msodszor egy lebeg formt.

A mentlis testben keletkez s abbl kisugrz rezgst a sznek jtka ksri, amelyet gy rnak le, mint ami hasonlt egy vzesshez, amikor a napfny rst, a sznek s az letre kelt finomsg sokadik hatvnyra emelve.

Ez a sugrz rezgs igyekszik reproduklni a sajt frekvencijt minden mentlis testben, amelyre hatst gyakorolhat, vagyis ugyanolyan tpus gondolatot ltrehozni, mint amilyenbl a rezgs keletkezett. Meg kell jegyeznnk, hogy a sugrz rezgs nem a gondolat trgyt hordozza, hanem annak jellegt. gy azok a gondolati-rzelmi hullmok, amelyek egy Shri Krishna irnti htatban elmerlten l hindubl sugroznak ki, arra trekednek, hogy mindenkiben, akire hatnak, htatos rzst vltsanak ki, nem szksgkppen Shri Krishna irnt, hanem egy keresztny esetben Krisztus irnt, egy buddhista esetben Buddha irnt, s gy tovbb.

A rezgs azon kpessge, hogy ilyen hatsokat hozzon ltre, alapveten a gondolat-rzs tisztasgtl s hatrozottsgtl, s termszetesen a belehelyezett er mennyisgtl is fgg.

E sugrz rezgsek hatkonysga a forrsuktl val tvolsg arnyban cskken, br valszn, hogy a vltozs a tvolsg kbvel arnyos, nem pedig a ngyzetvel, (ahogyan a gravitcinl s ms fizikai erknl van) s ez a tovbbi (negyedik) dimenzi miatt van.

Az a tvolsg, ameddig egy gondolathullm hatkonyan ki tud sugrozni, fgg azoktl az ellenllsoktl is, amelyekkel tallkozik. Az asztrlis anyag alacsonyabb tpusaiban ltrejv hullmokat ltalban gyorsan eltrti, vagy megsemmisti az ugyanezen skon keletkez rezgsek sokasga, pontosan gy, ahogyan a gyenge hangot elnyomja a vros moraja.

A msik hatst – egy lebeg formt – a mentlis test vltja ki, amely nmaga egyik rezg rszt kidobja magbl, amit a gondolat termszete forml meg, s ez megfelel finomsg anyagot gyjt maga kr a mentlis sk krnyez elementl-eszencijbl. Ez egy egyszer s tiszta gondolatforma, amely csak mentlis anyagbl ll.

Ha a finomabb anyagfajtbl alakul ki, akkor nagy ervel s energival rendelkezik, s amikor ers s kitart akarat irnytja, a leghatalmasabb eszkzknt hasznlhat.

Amikor az ember az energijt a vgy kls cljai fel irnytja, vagy ha szenvedlyes vagy rzelmi tevkenysgekkel van elfoglalva, hasonl folyamat jtszdik le az asztrlis testben: annak egy rsze kidobdik, s maga kr gyjti az asztrlis sk elementl-eszencijt. Ilyen gondolat-vgy formkat a kma-manasz eredmnyez, az llati termszet ltal uralt elme, a kma ltal uralt manasz.

Egy ilyen gondolat-vgy forma testt az elementl-eszencia alkotja, s gymond ltet lelkt az a vgy vagy szenvedly, amely kidobta magbl. Mind a gondolatvgy formkat, mind a tisztn mentlis gondolatformkat mestersges elementloknak nevezik. A kznsges gondolat-formk risi rsze az elshz tartozik, s az tlagos frfiak s nk gondolatformi kztt kevs olyan van, amit nem sznez t vgy, szenvedly vagy rzelem.

Mind a mentlis, mind az asztrlis elementl-eszencia, amely sajt flig intelligens lettel rendelkezik, nagyon knnyedn vlaszol az emberi gondolat s vgy ltal keltett hatsra, ennek kvetkeztben minden kikldtt impulzus, akr az ember mentlis testbl, akr az asztrlis testbl szrmazik, azonnal magra lt egy elementl-eszencibl ll ideiglenes burkot. Ezek a mestersges elementlok gy egy idre egyfajta llnyekk vlnak, ers aktivitssal rendelkez lnyekk, amelyeket az a gondolat ltet, amely megteremtette ket. A gyakorlatlan a pszichikusok vagy tisztnltk tulajdonkppen gyakran sszekeverik ket az igazi llnyekkel.

gy, amikor az ember egy konkrt dologra gondol – egy knyvre, hzra, tjra –, egy apr kpet alkot meg a trgyrl mentlis teste anyagban. Ez a kp a test fels rszben lebeg, ltalban az ember eltt, a szemek magassgban. Addig marad ott, amg az ember a trgyra gondol, s rendszerint mg egy kis ideig ezutn is, letnek hossza a gondolat tisztasgtl s erssgtl fgg. A forma teljesen trgyiasult, s a mentlis ltssal rendelkezk lthatjk is. Ha valaki egy msik emberre gondol, akkor a lert mdon egy kicsiny arckpet hoz ltre.

A gondolatformt szemlletesen egy leydeni palackhoz (egy statikus elektromossggal tlttt ednyhez) szoktk hasonltani, amikor az edny az elementl-eszencinak felel meg, az elektromos tlts pedig a gondolat-rzsnek. Ahogyan a leydeni palack, ha ms trggyal rintjk meg, a trolt elektromos tltst kisti ebbe a trgyba, ugyangy tesz egy mestersges elementl is, amikor egy mentlis vagy egy asztrlis testbe tkzik, a trolt mentlis s asztrlis energit ttlti abba a testbe.

Minden gondolat-vgy forma keletkezsnek alapjt a kvetkez princpiumok jelentik:

1. A szn, amelyet a gondolat vagy rzelem minsge hatroz meg.

2. A forma, amelyet a gondolat vagy rzelem termszete hatroz meg.

3. A krvonalak tisztasga, amelyet a gondolat vagy rzelem hatrozottsga hatroz meg.

Egy gondolatforma lettartama fgg: (1) annak kezdeti erssgtl s (2) annak tpllstl, amit a gondolat ismtlse biztost, akr a ltrehozja, akr msok rszrl. Ltezst ezzel az ismtlssel folyamatosan meg lehet ersteni, az olyan gondolat, amely felett tprengenek, nagy formaszilrdsgot r el. A hasonl jelleg gondolatformk vonzdnak egymshoz s klcsnsen erstik egymst, ami egy formt nagy energijv s erssgv tesz.

Radsul gy tnik, egy ilyen gondolatforma sztnszeren vgyik arra, hogy meghosszabbtsa lett, s visszahat megteremtjre, arra trekedve, hogy kivltsa belle azon rzelem megjulst, amely t megteremtette. Hasonlkppen, br nem olyan tkletesen hat mindenkire, akivel kapcsolatba lphet.

Azok a sznek, amelyekben a gondolatformk kifejezik magukat, megegyeznek azokkal a sznekkel, amelyeket az aurban tallunk.

A sznek ragyogsa s mlysge ltalban az rzelem erejnek s aktivitsnak mrtkt jelzi.

Knyvnk cljnak megfelelen a gondolatformkat hrom csoportra oszthatjuk: (1) azokra, amelyek csakis megteremtjkkel kapcsolatosak, (2) azokra, amelyek ms szemlyekkel kapcsolatosak s (3) azokra, amelyeknek nincs meghatrozott szemlyes jellegk.

Ha az ember nmagra gondol vagy egy szemlyes rzelemre, ahogyan ez a gondolatok hatalmas tbbsgnl van, akkor a gondolatforma megteremtje kzvetlen kzelben fog lebegni. Ezutn brmikor, amikor passzv llapotban van, vagyis amikor gondolatai s rzelmei nincsenek kifejezetten elfoglalva, a sajt gondolatformja visszatr hozz, s rajta sl ki. Ezen fell minden ember mgnesknt is mkdik, amely maghoz vonzza a msok sajtjhoz hasonl gondolatformit, gy vonz maghoz kvlrl energia-megerstseket. Azok, akik rzkenyekk vlnak, ilyen esetekben azt kpzelik, hogy az „rdg” ksrtette meg ket, holott a sajt gondolat-vgy formik azok, amelyek „megksrtsk” okai. Az ugyanarrl a tmrl val hosszas gondolkods rendkvl ers gondolatformt hozhat ltre. Egy ilyen forma sok vig megmaradhat, s egsz id alatt egy valban el lny megjelensvel s erejvel rendelkezhet. A legtbb ember a sz szoros rtelmben egsz lete sorn egy nmaga ltal megptett kalitkba van bezrva, amelyet a megszokott gondolatai ltal teremtett formk tmege vesz krl. Ennek egyik fontos hatsa az, hogy minden ember a sajt gondolatformin keresztl nz a vilgra, s gy mindent azok ltal tsznezve lt.

gy az emberre visszahatnak a sajt gondolatformi, igyekszenek nmagukat reproduklni, s gy meghatrozott gondolkodsi s rzelmi szoksokat kialaktani, amelyek lehetnek segtk, ha magasztos jellegek, gyakran azonban gtoljk s akadlyozzk a nvekedst, elhomlyostjk a mentlis ltst, s megknnytik az eltlet, a vltozatlan kedlyllapot vagy magatarts kialakulst, ami meghatrozott fogyatkossgokk fejldhet ki.

Ahogyan egy Mester rja: „Az ember a krnyezett folyamatosan benpesti sajt vilgval, ami tele van zsfolva kpzelete, vgyai, sztnei s szenvedlyei szltteivel”. Ezek a gondolatformk ott maradnak az aurjban, szmuk s erejk folyton nvekszik, amg bizonyos fajtjuk annyira uralni kezdi a mentlis s rzelmi lett, hogy az ember inkbb vlaszol azok sztnzsre, semmint j dntst hozzon. gy alakulnak ki a szoksok, felhalmozott erejnek kls kifejezsei, s gy pl ki a jellem.

Msfell, mivel minden ember egy gondolatformkbl ll nyomot hagy maga utn, ebbl kvetkezik, hogy amikor vgigmegynk az utcn, ms emberek gondolatainak tengerben jrunk. Ha az ember egy ideig resen hagyja elmjt, msok e gondolatai keresztlsodrdnak azon. Ha esetleg egy ilyen gondolat felkelti a figyelmt, akkor elmje megragadja azt, sajtjv teszi, sajt erejnek hozzadsval megersti, majd pedig ismt kivetti magbl, hogy ms valakire hasson. Ezrt az ember nem felels azrt a gondolatrt, amely beszik az elmjbe, felels viszont azrt, ha felveszi, foglalkozik vele, majd pedig felerstve jbl kikldi azt.

A gondolatformk egyik pldjt azok a piszkos kk szn, alaktalan, sr fstkarikkhoz hasonl felhk jelentik, amelyeket gyakran lthatunk hmplygni egy templomi gylekezet felett. A templomokban, ahol a spiritualits sznvonala alacsony, az emberek elmje alakok tmegeit hozhatja ltre, amelyek megmutatjk, hogyan foglalkoznak zleti gyeikkel, spekulciikkal, mg a nk elmje divatcikkek, kszerek stb. kpt alakthatja ki.

A hipnzis egy msik pldval szolgl a gondolatformkra. A hipnotizr ltrehozhat egy gondolatformt, s kivettheti azt egy tiszta paprra, ahol az ltala hipnotizlt ember szmra lthatv vlik, vagy annyira trgyszerv teheti az alakot, hogy a hipnotizlt gy ltja s rzi, mintha az egy valdi fizikai trgy lenne. A hipnzis irodalma tele van ilyen pldkkal.

Ha a gondolatforma egy msik szemlyre irnyul, akkor az odamegy a clszemlyhez. Ez ktfle hats valamelyikt eredmnyezheti:

1. Ha az rintett szemly aurjban van olyan anyag, amely kpes szimptia alapon a gondolatforma rezgseire vlaszolni, akkor a gondolatforma az illet kzelben, vagy akr az aurjban fog maradni, s amint erre alkalom nylik, automatikusan kirl, gy igyekszik megersteni az illetben az adott rezgs szintjt. Ha az a szemly, akire a gondolatforma irnyul, esetleg el van foglalva, vagy valamilyen meghatrozott gondolatsor mr lekti, akkor a gondolatforma, mivel nem kpes kirteni magt az illet mentlis testben, amely mr egy bizonyos meghatrozott frekvencin rezeg, addig tartzkodik az ember kzelben, amg mentlis teste elgg le nem nyugszik ahhoz, hogy lehetv vljon a forma belpse, amikor azonnal kirti magt.

Amikor gy tesz, olyasmit mutat, ami nagyon jelents mrtk rtelemnek s alkalmazkod kpessgnek tnik, noha valjban egy olyan er, amely a legkisebb ellenlls mentn hat, amely az egsz id alatt folyamatosan egyetlen irnyba nyomul, s kihasznl minden csatornt, amire csak rtallhat. Az ilyen elementlokat ugyanazon gondolat ismtlsvel termszetesen meg lehet ersteni s lettartamukat meg lehet hosszabbtani.

2. Msrszt, ha az rintett szemly aurjban nincs vlaszolsra kpes anyag, akkor a gondolatforma egyltaln nem kpes r hatni. Ezrt visszapattan rla, olyan ervel, amely arnyos azzal az energival, amellyel a forma nekitkztt, aztn visszatr megteremtjhez, s abba csapdik be.

gy pldul az ivs vgynak gondolata nem lenne kpes belpni egy teljesen jzan let emberbe. Beletkzne ugyan az asztrlis testbe, azonban nem tudn azt thatni, gy azutn visszatrne kldjhez.

Az a rgi kzmonds, hogy „Az tkok (ehhez lehet szmtani az ldsokat is) visszaszllnak”, ezt az igazsgot foglalja magba, s megmagyarzza azokat az eseteket, amikor – ahogyan ezt sokan tudjk – egy j s magasan fejlett emberre irnytott rossz gondolatok t egyltaln nem tmadjk meg, viszont nha rettenetes s pusztt hatst fejtve ki visszahatnak teremtjkre. Innen ered az a nyilvnval kvetkeztets is, hogy a tiszta szv s elme a legjobb vdelem az rzelmek s a gondolatok ellensges tmadsval szemben.

Msrszt a szeretet s a vdelmezs vgynak gondolatformja, amelyet ersen egy szeretett lnyre irnytunk, gy hat, mint egy oltalmaz vdeszkz: minden lehetsget meg fog keresni, hogy szolgljon s vdelmezzen, ersteni fogja az aurba beletkz bartsgos erket s gyengteni az ellensgeseket. Trgyt megvdheti a tiszttlansgtl, az ingerlkenysgtl, a flelemtl, stb.

A bartsgos gondolatok s a komoly jkvnsgok gy hozzk ltre s tartjk fenn azt, ami gyakorlatilag egy „rangyal”, amely mindig ott van az ember mellett, akire gondolnak, brhol tartzkodjon is. Pldul sok anya gondolata s imja nyjtott mr segtsget s vdelmet gyermeknek. Ezeket a tisztnltk gyakran lthatjk, st ritkn materializldhatnak, s fizikailag is lthatkk vlnak.

gy nyilvnval, hogy egy embertl egy msikhoz kldtt szeret gondolattal egytt jr az, hogy a kldtl a befogadra egy bizonyos mennyisg er s anyag tnylegesen is tvivdik.

Ha a gondolat elg ers, akkor a tvolsg egyltaln nem jtszik szerepet, viszont egy gyenge s sztszrt gondolat egy korltozott terleten kvl nem hatkony.

Els csoportunk egyik vltozatt jelentik azok az esetek, amikor az ember egy tvoli helyen lvknt gondol ersen nmagra. Az ilyenkor ltrehozott formban nagymennyisg mentlis anyag van, ami a gondolkod kpt veszi fel, s eleinte kicsi s sszesrtett. Ez jelents mennyisg asztrlis anyagot vonz maga kr, s ltalban letnagysgra terjed ki, mieltt megjelenik rendeltetse helyn. A tisztnltk gyakran ltnak ilyen formkat, s elg gyakran sszetvesztik az adott szemly asztrlis testvel, vagy magval az emberrel.

Amikor ez trtnik, a gondolatnak vagy a vgynak elg ersnek kell lennie ahhoz, hogy a kvetkez hrom dolog kzl az egyiket megtegye:

1. Mesmerikus hats segtsgvel a gondolkod kpt jelentse meg annak az embernek az rtelmben, aki eltt megjelenni kvn.

2. Ugyanazzal az ervel egy pillanatra az illet pszichikus kpessgeire olyan serkenten hasson, hogy az kpes legyen megltni az asztrlis ltogatt.

3. Olyan ideiglenes materializcit hozzon ltre, amely fizikai szinten is lthat.

A hall alkalmval megjelen ksrtetek, amelyek elg gyakoriak, nagyon gyakran valjban a haldokl asztrlis alakjai, lehetnek azonban olyan gondolatformk is, amelyeket a haldoklnak az a kvnsga hoz ltre, hogy valamelyik bartjt lthassa, mieltt eltvozna. Nhny esetben a ltogatt kzvetlenl a hall pillanata utn szlelik, ahelyett, hogy az eltt ltnk meg, azonban klnfle okokbl az ilyen tpus ksrtet sokkal ritkbb, mint a msik.

Egy csaldi ksrtet lehet: (1) egy gondolatforma, (2) egy szokatlanul letszer benyoms az asztrlis fnyben, vagy (3) egy valdi fldhz kttt s, aki mg mindig valamilyen adott helyen ksrt.

Ezzel kapcsolatban mg hozztehetjk, hogy amikor csak egy ers szenvedlyt rznk, mint pldul a rmlet, a fjdalom, a bnat, a gyllet, stb., ez olyan ers hatst gyakorolhat az asztrlis fnyre, hogy azokban az emberekben, akikben csak halvnyan is pislog nmi pszichikai kpessg, benyomst kelthet. Az rzkenysg tmeneti gyenge megersdse lehetv teszi, hogy az ember az egsz jelenetet lssa, ebbl ered a sok trtnet ksrtetjrta helyekrl s olyan helysznek kellemetlen hatsa, mint amilyenek a Tyburn Tree s Madame Tussaud Borzalmak gyjtemnye.

Az olyan helyszneken megjelen ksrtetek, ahol bntnyt kvettek el, ltalban a bns ltal kivettett gondolatformk, aki – akr l mg, akr nem, de fleg akkor, amikor mr halott – llandan jra s jra tgondolja tettnek krlmnyeit. Mivel ezek a gondolatok termszetszeren klnsen lnkek elmjben a bntny vforduljn, megtrtnhet, hogy a gondolatforma elg ers ahhoz, hogy materializldjon, s gy a fizikai lts szmra lthatv vljon, ami megmagyarz sok esetet, amikor a ltoms rendszeresen ismtldik.

Hasonlkppen egy drgak, amely sok bntny okozja volt, a bntnyt kivlt szenvedlyek lenyomatait srtetlen tisztasggal sok ezer ven keresztl kpes megtartani, s folyamatosan kisugrozni.

Egy rendkvli energij s koncentrcij gondolat, legyen az lds vagy tok, egy elementlt kelt letre, amely gyakorlatilag egyfajta ramvel elltott akkumultor. gy van belltva, hogy rendszeresen, a nap bizonyos rjban vagy bizonyos vforduln kisti magt, vagy kislse esetleg bizonyos esemnyektl fgg. Az ilyen osztlyba tartoz elementlokrl sok pldt jegyeztek fel, fleg a Skt Felfldn, ahol a csald valamelyik tagjnak halla eltt fizikai szint figyelmeztet jelek fordulnak el. Ezekben az esetekben ltalban a csald egyik snek erteljes gondolatformja az, amely a figyelmeztetst adja, annak a szndknak megfelelen, amellyel fel lett tltve.

Egy elg ers kvnsg – az ers szeretet vagy az elkeseredett gyllet sszpontostott erfesztse – megteremt egy ilyen lnyt egyszer s mindenkorra, egy olyan lnyt, amely azutn teljesen levlik a teremtjrl, s amely kijellt feladatt megteremtje ksbbi szndkaitl s vgyaitl fggetlenl vgzi el. Az egyszer megbns tbb nem kpes visszahvni vagy mkdst megakadlyozni, mint ahogyan egy kiltt puskagolyt sem kpes meglltani a megbns. Erejt csakis azzal lehet jelents mrtkben semlegesteni, hogy ellenttes trekvs gondolatokat kldnk utna.

Esetenknt egy ilyen osztlyba tartoz elementl, amely nem kpes erejt sem cljra, sem teremtjre kirteni, egyfajta kborl dmonn vlhat, s brmelyik ember maghoz vonzhatja, aki hasonl rzelmeket tpll. Ha az elementl elg ers, mg egy pusztul burkot (lsd XIX. fejezet) is megragadhat, s abba bekltzhet, amelyben kpes kszleteivel sokkal jobban gazdlkodni. Ebben az alakjban megnyilvnulhat egy mdiumon keresztl, s egy jl ismert bart szerept eljtszva befolysra tehet szert olyanok esetben, akik felett mskppen csak kevs hatalma lenne.

Az ilyen elementlok – akr tudatosan, akr ntudatlanul jttek ltre –, amelyek kborl dmonokk vltak, llandan letk meghosszabbtst keresik, akr gy, hogy vmpr mdra emberi lnyek leterejbl tpllkoznak, akr gy, hogy rbrjk az embereket, hogy ldozatot mutassanak be nekik. Az egyszer bennszltt trzsek kztt gyakran sikerlt magukat a falu vagy a csald isteneknt elismertetni. A kevsb visszataszt tpusok megelgedhetnek rizs vagy ftt tel ldozattal, a legalacsonyabb s legundortbb osztly azonban vrldozatokat kvetel. Napjainkban mindkt vltozat ltezik Indiban, s mg nagyobb szmban Afrikban.

Azzal, hogy fleg hveik leterejt szvjk ki, s abbl a tpllkbl, amelyet az ldozatokbl nyernek, ltket vekre, st vszzadokra meghosszabbthatjk. Esetenknt mg egy szeld tnemny szerept is eljtszhatjk, hogy serkentsk kvetik hitt s buzgsgt, s ha azok megtagadjk az ldozatokat, mindig valamilyen mdon kellemetlenn teszik magukat.

Atlantisz fekete mgusai – „a Stt Arc urai” – gy tnik, a mestersges elementlok ilyen tpusnak szakrti voltak, mert kzlk nhnyan – a burkolt clzsok szerint – egszen mostanig is kpesek voltak megrizni ltezsket. Kli, a rettenetes indiai istensg vlheten egy ilyen tpus maradvny.

A gondolatformk risi tbbsge egyszeren emberek vagy ms anyagi trgyak msolata vagy kpe. Elszr a mentlis testen bell alakulnak ki, majd kilpnek onnan, s az ember eltt fggve maradnak. Ez brmire vonatkozik, amirl az ember gondolkodhat: szemlyekre, hzakra, tjakra, vagy brmi msra.

Egy fest pldul mentlis testnek anyagbl alaktja ki leend festmnye elkpzelst, azt maga el vetti a trbe, „rtelmi szemei” eltt tartja, s lemsolja. Ez a gondolat s rzelemforma tarts, s a festmny lthatatlan msolatnak lehet tekinteni, amely kisugrozza a sajt rezgseit, s mindenkire hat, aki hatkrn bellre kerl.

Ehhez hasonlan hozza ltre egy r a mentlis anyagban szerepli kpeit, majd akaratval ezeket a bbukat az egyik helyzetbl vagy csoportbl a msikba mozgatja, s gy trtnetnek cselekmnye sz szerint eltte jtszdik le.

Az ilyen esetben rdekes hats jn ltre. Egy jtkos kedv termszetszellem (lsd XX. fejezet) letre keltheti ezeket a kpeket, s elrheti, hogy azok teljesen mst csinljanak, mint amit az r szeretett volna. Mg gyakrabban egy elhunyt r veheti szre a kpeket, s mivel az rs mestersge mg mindig rdekli, a szereplket talakthatja, s befolysolhatja cselekedeteiket a sajt elkpzelseinek megfelelen. gy az igazi r gyakran azt tallja, hogy trtnete az eredeti elkpzelstl teljesen eltren alakul.

Egy knyv olvassa kzben egy nyitott tanul szmra lehetsges, hogy figyelme teljes sszpontostsa mellett rintkezsbe lpjen azzal az eredeti gondolatformval, amely az r elkpzelst mutatja akkor, amikor az a mvet rta. A gondolatformn keresztl mg magt az rt is el lehet rni, s gy tovbbi informcikhoz lehet jutni, vagy meg lehet vilgtani nehz krdseket.

A mentlis s az asztrlis vilgban jl ismert trtnetek sok tolmcsolsa ltezik, minden nemzetnek ltalban megvan a maga kln vltozata a sajt egyedi nemzeti jelmezbe ltztetett szereplkkel. gy lteznek olyan emberek kivl s leth gondolatformi, mint Sherlock Holmes, Kettle kapitny, Robinson Crusoe, Shakespeare szerepli, stb.

Tulajdonkppen az asztrlis skon risi szmban vannak jelen viszonylag lland jelleg gondolatformk, amelyek gyakran nemzedkek felhalmozott munkjnak eredmnyei. Ezek kzl sok lltlagos vallsos trtnetekre vonatkozik, s az, hogy az rzkeny emberek megpillantjk ezeket, a felels a sok teljesen valdi lersrt, amit a gyakorlatlan jsok s jsnk adnak. Brmely nagy trtnelmi eredmnynek, amelyre sok ember rendszeresen gondol, s amelyet lnken elkpzel, van egy meghatrozott gondolatformja a mentlis skon, s ha brmilyen ers rzelem is kapcsoldik hozz, akkor az asztrlis anyagban is materializldik, ennek kvetkeztben a tisztnlt lthatja.

A fentiek termszetesen ugyangy vonatkoznak elkpzelt jelenetekre, helyzetekre s sznmvekre is.

Egszben tekintve knny megrteni azt a rettenetes hatst, amit ezek a gondolatformk vagy mestersges elementlok a nemzeti s faji rzelmek felkeltsben, s gy az elme elfogultsgban s eltleteiben kifejtenek, mivel a hasonl tpus gondolatformk igyekeznek sszegylekezni s egyfajta kzs lnyt ltrehozni. Mindent ezen az atmoszfrn keresztl ltunk, minden gondolat tbb vagy kevsb megtrik rajta, s asztrlis testeink ennek megfelelen rezegnek. Mivel az emberek legtbbje inkbb befogad, mint kezdemnyez termszet, szinte automatikusan e gondolatformk reprodukliknt cselekszenek, amelyek rintkezsbe lpnek velk, s gy a nemzeti lgkr folyamatosan ersdik. Ez a tny nyilvnvalan megmagyarzza a tmegtudat sok jelensgt. (lsd XXV. fejezet)

E felhalmozdott gondolatformk hatsa mg tovbb is terjed. A rombol hats gondolatformk bomlaszt kzegknt hatnak, s gyakran siettetik a fizikai skon a pusztulst, „szerencstlensgeket”, termszeti megrzkdtatsokat, viharokat, fldrengseket, rvizeket vagy bntnyeket, betegsgeket, politikai megrzkdtatsokat s hborkat okoznak.

Az is lehetsges halott emberek vagy ms nem emberi lnyek, mint pldul a rosszindulat termszetszellemek szmra, hogy belpjenek, s letre keltsk ezeket a gondolatkpeket. A kpzett ltnoknak meg kell tanulnia megklnbztetni a gondolatformt – mg ha letre keltett is – az llnytl, s az asztrlis vilg jelents dolgait azoktl az ideiglenes formktl, amelyeket magukra ltenek.

A gondolat-rzs formk harmadik csoportjt jelentik azok, amelyek nincsenek kzvetlen kapcsolatban valamilyen termszetes clponttal, s amelyek ezrt teljesen a sajt formikban fejezdnek ki, a bennk rejl tulajdonsgokat pedig abban az anyagban fejezik ki, amelyet maguk kr vonzanak. Ezrt ebben a csoportban a mentlis s az asztrlis skok termszetes forminak felvillansait lthatjuk. Ennek az osztlynak a gondolatformi szinte mindig az asztrlis skon nyilvnulnak meg, mivel hatalmas tbbsgk rzsek s gondolatok kifejezi egyszerre.

Az ilyen forma elklnlten lebeg a trben s llandan olyan rezgseket sugroz ki, amelyek hasonlak a ltrehozjuk ltal eredetileg kikldtt rezgsekhez. Ha egyetlen ms mentlis testtel sem lp kapcsolatba, a sugrzs fokozatosan kimerti energiakszlett, majd a forma darabokra esik szt. Ha viszont sikerl rokonszenves rezgseket kivltania brmelyik kzelben lev mentlis testben, vonzs jn ltre, s a gondolatformt ez a mentlis test ltalban magba olvasztja.

A fentiekbl ltjuk, hogy egy gondolatforma befolysa kevsb messze hat, mint egy gondolatrezgs, viszont sokkal nagyobb pontossggal mkdik. Egy gondolatrezgs ahhoz hasonl rend gondolatokat vlt ki, mint amely azt ltrehozta. Egy gondolatforma ugyanazt a gondolatot hozza jbl ltre. A rezgsek emberek ezreire hathatnak, s bennk az eredetivel azonos sznvonal gondolatokat mozdthatnak meg, br lehet, hogy ezek egyike sem pontosan azonos az eredeti gondolattal. A gondolatforma csak nagyon kevesekre kpes hatni, viszont ebben a nhny esetben pontosan a kezdeti gondolatot fogja lemsolni.

A tanulmnyoznak ajnljuk Annie Besant s C.W. Leadbeater Thought Forms11 cm, ezzel a trggyal foglalkoz klasszikus munkjt, amelyben sokfajta gondolat- s rzelemforma sznes kpi brzolst talljuk meg. Ez az egsz fejezet igazbl nagyrszt az ebben a munkban kzreadott alapelvek srtett sszefoglalsa.

A hatrozatlan gondolatok s rzelmek hatrozatlan felhkknt jelennek meg. A hatrozott gondolatok vagy rzelmek tisztn lehatrolt formkat hoznak ltre. gy egy adott szemlyre irnyul hatrozott szeretet gondolatformja egy lvedkhez hasonl formt vesz fel, a vdelmez szeretet gondolata nmileg egy madrhoz hasonlv vlik, amelynek kzponti rsze srga, kt rzsaszn szrnyszer kill rsszel, az egyetemes szeretet rzsaszn napp vlik, amelybl minden irnyban sugarak radnak ki.

Az olyan gondolatok, amelyekben az nzs vagy kapzsisg kiemelked mennyisg, ltalban horogszer formt ltenek, nha a horgok tnylegesen is karmaikba ragadjk a vgyott clt.

ltalnos alapelv, hogy egy nz gondolat energija zrt grbe vonal mentn mozog, s gy szksgszeren visszatr, s a sajt szintjn terjed ki. Egy teljesen nzetlen gondolat vagy rzelem viszont nylt grbe vonal mentn iramlik elre, s gy htkznapi rtelembe vve nem tr vissza, hanem tfrja magt a felette lev skba, mert csak ebben a magasabb llapotban, annak tovbbi dimenzijban tud teret tallni sajt kiterjedshez. Viszont gy ttrve egy ilyen gondolat vagy rzelem – kpletesen szlva – egy ajtt nyit ki, amelynek mrete egyenl a gondolat tmrjvel, s gy egy csatornt kpez, amelyen keresztl a magasabb skok kpesek leradni az alsbbakba, gyakran csodlatos eredmnnyel – mint ima esetben – mind a gondolkozra, mind msokra nzve.

Ebbl szrmazik az imra trtn vlaszokban val hit legmagasabb s legnagyszerbb rsze. A magasabb skokon mindig mrhetetlen erradat ll kszenltben, s arra vr, hogy amikor egy csatorna megnylik, azon tmljn. A tkletesen nzetlen htat gondolata egy ilyen csatornt hoz ltre, s az ilyen gondolat legmagasabb s legnemesebb rsze maghoz a Logoszhoz szll fel. A Tle rkez vlasz az isteni let alszllsa, amely a csatorna ltrehozjnak nagymrtk megersdsben s felemelkedsben nyilvnul meg, a belle mindenfel kirad erteljes s jtkony hatsban, amely az emberisg megsegtst szolgl, a magasabb skokon ltez tartlyon keresztl folyik. A spiritualits er-tartlynak ez a tbblete az, ami az igazsgot jelenti a tlbuzg feladat-teljestsek katolikus elkpzelsben. Fleg a Nirmnakyk12 llnak kapcsolatban ezzel a hatalmas ertartllyal.

Egy Mesteren val meditls sszekttetst teremt Vele, amely a tisztnlt eltt egyfajta fnyvezetkknt jelenik meg. A Mester tudat alatt mindig megrzi egy ilyen vezetk bel tkzst, s azon keresztl vlaszknt egy folyamatos magnetikus ramot kld, amelynek hatsa jval a meditci utn is megmarad. Az ilyen meditciban a rendszeressg nagyon fontos tnyez.

Egy hatrozott, hosszan kitart htat gondolata egy virgra nagyon emlkeztet formt lthet magra, mg a vallsos trekvs egy kk kpot hoz ltre, amelynek cscsa felfel mutat.

Az htat ilyen gondolatformi gyakran klnsen szpek, s krvonalaikban igen vltozatosak, viszont jellemzk rjuk az gsznkk lngokhoz hasonl, felfel ll szirmok. Lehetsges, hogy az htat forminak virgszer jellegzetessge vezetett ahhoz a szokshoz, hogy a vallsos szertartsokon virgot ldoznak, mivel a virgok jelzik az asztrlis mdon lthat formkat.

Az ers kvncsisg vagy tudsvgy egy srga kgy formjt veszi fel, a harag vagy bosszsg kitrse vrs vagy narancssrga folt, a tarts harag egy les, vrs tr alakjt lti fel, a rosszhiszem fltkenysg barna kgyknt jelenik meg.

Az olyan emberek ltal ltrehozott formk, akik elmjket s rzelmeiket irnytsuk alatt tartjk, s akik hatrozottan gyakorlottak a meditciban, tisztk, nagyon szp szablyosak, gyakran ltenek magukra olyan jl ismert geometriai formkat, mint hromszgek, kt egymst keresztez hromszg, tg csillagok, hatszgek, keresztek s gy tovbb – ezek jelzik a kozmikus renddel vagy metafizikai fogalmakkal kapcsolatos gondolatokat.

Tbb ember egyestett gondolatainak ereje mindig sokkal nagyobb, mint klnll gondolataik erejnek sszessge, sokkal inkbb szorzatukknt foghat fel.

A zene szintn ltrehoz formkat, amelyek gyakorlatilag taln nem gondolatformk, hacsak gy nem tekintjk ket – amit meg is tehetnk –, mint a zeneszerz gondolatnak eredmnyt, amit a zensz hozzrtse a hangszern keresztl fejez ki.

Ezek a zenei formk a zene tpusa, a hangszer, amelyen jtsszk, s az elad kpessge s tehetsge szerint vltoznak. Ugyanez a zenem – ha pontosan jtsszk – mindig ugyanazt a formt hozza ltre, viszont ez a forma, ha a mvet templomi orgonn jtsszk, vagy ha azt egy zenekar jtssza, sokkal hatalmasabb, ugyanakkor ms szerkezet lesz, mint az, amit egy zongorn trtn lejtszs hoz ltre. Ha ugyanazt a mvet egy hegedn s egy fuvoln jtsszk el, akkor szintn szerkezeti klnbsg lesz a ltrehozott formk kztt. Lnyeges klnbsg lesz a forma sugrz szpsgben is, ha azt egy valdi mvsz hozza ltre, aki tkletesen jtssza a mvet, illetve egy gyetlen s gpiesen jtsz muzsikus ltal ltrehozott viszonylag tompa hats esetben.

A zenei formk sszefgg ptmnyekknt hossz ideig megmaradhatnak – legalbb egy vagy kt rig –, s az egsz id alatt minden irnyba kisugrozzk jellegzetes rezgseiket ppen gy, ahogyan a gondolatformk teszik.

A gondolatformk cm knyvben hrom sznes pldt tallunk zenei formkra, amelyeket Mendelssohn, Gounod s Wagner zenje hozott ltre.

A ltrejtt formk nagymrtkben vltoznak a klnbz zeneszerzk szerint. Egy Wagner-nyitny nagyszer egszet alkot, mintha lnghegyek volnnak ksziklra ptve. Bach egyik fgja rendezett formt pt fel, amely mersz, mgis pontos, csipkzett, mgis szimmetrikus, prhuzamos arany s ezst vagy vrs patakokkal, amelyek keresztlfutnak rajta, s az alapgondolat egyms utni megjelenst jelzik. Mendelssohn „Dalok szveg nlkl”-nek egyike egy olyan lgies ptmnyt hoz ltre, amely a megfagyott ezstbl tvs mester ltal ksztett kastlyhoz hasonlt.

Ezek a formk, amelyeket eladmvszek hoznak ltre, teljesen klnbznek azoktl a gondolatformktl, amelyeket maga a zeneszerz ksztett, amelyek gyakran sok ven, st vszzadon keresztl megmaradnak, ha annyira megrtettk, s helyesen rtkeltk a szerzt, hogy eredeti elkpzelst csodlinak gondolatai megerstettk. Hasonl ptmnyeket hoz ltre egy klt elkpzelse hskltemnyrl, vagy egy r elgondolsa tmjrl. Nha termszetszellemek tmegt lthatjuk, amint a zenei formkat csodljk, s az ezekbl kirad hats hullmaiban frdenek.

A gondolatformk kpi megjelentseit tanulmnyozva fontos szben tartanunk, hogy a gondolatformk ngydimenzis dolgok. Ezrt gyakorlatilag lehetetlen azokat szavakkal pontosan lerni, amelyek mindennapi hromdimenzis tapasztalatainkhoz tartoznak, s mg kevsb lehet ket ktdimenzis paprra lerajzolni. A negyedik dimenzi tanulmnyozi megrtik, hogy a legtbb, amit tehetnk az, hogy a ngydimenzis formk egy metszett brzoljuk.

Figyelemremlt s valsznleg nagyfontossg az a tny, hogy sok magasrend gondolatforma olyan alakot lt fel, amely nagyon hasonlt a nvnyi s llati formkra. gy legalbbis felttelezhetjk, hogy a termszeti erk oly irnyba hatnak, amelyek nmileg hasonlk a gondolat s az rzelem tevkenysgi irnyhoz. Mivel az egsz vilgegyetem a Logosz ltal ltrehozott hatalmas gondolatforma, nagyon is lehetsges, hogy annak kis rszei is olyan kisebb lnyek gondolatforminak eredmnyei, akik ugyanezzel a teremt munkval foglalkoznak. Ez a felfogs termszetesen esznkbe juttatja azt a hindu hitet, hogy 330 milli dva ltezik.

rdemes azt is megjegyezni, hogy br nhny gondolatforma olyan sszetett s olyan tkletesen szerkesztett, hogy ltrehozataluk messze tlhaladja az ember kpessgt, mgis nagyon megkzelthetk mechanikai eszkzkkel. A harmonogrf nven ismert kszlk egy finom hegyet tartalmaz, amelyet tbb inga vezet plyjn, ezek mindegyiknek megvan a sajt fggetlen lengse, s valamennyit egyetlen sszetett mozgss kapcsoljk ssze, ez a mozgs taddik a hegynek, s ezt a hegy egy megfelel felleten rgzti.

Ms, br egyszerbb formk a jl ismert Chladni-fle rezg lemezen vagy az eidofon ltal ltrehozott homok-formkra hasonltanak (lsd Margaret Watts Hughes: Eidophone Voice Figures).

A hangsorok s az arpeggik lasszszer hurkokat s grbe vonalakat vettenek ki, egy nekkarral eladott dal a dallam ezst fonalra felfztt nagyszm gyngyszemet hoz ltre, egy tbbszlam dalban vagy nekkari mben klnbz szn s szvedk, egymsba fond szlak jnnek ltre. Egy egyhzi hlaad nek pontos, szgletes alakzatok sorozatt eredmnyezi, amelyek egy lnc szemeihez vagy egy vonat kocsijaihoz hasonltanak. Egy anglikn egyhzi nek csillog tredkeket alkot, amelyek teljesen eltrnek a gregorin hangnem izz egyenletessgtl, amely egy indiai pandit (tuds) ltal nekelt szanszkrit versek hatshoz hasonlt.

A katonazene hossz, ritmikusan rezg formk folyamatt hozza ltre, s e rezgsek szablyos ritmusa a katonk asztrlis testnek rezgst igyekszik megersteni, az lland s erteljes rezgsek sorozatnak hatsa veszi t erre az idre az akarater helyt, amelyet a fradtsg esetleg mr meggyengtett.

A mennydrgs lngol sznes szalagot hoz ltre, a robbans egy felrobban bombra emlkeztet formt kszt, vagy szablytalan gmbt, amibl tskk llnak ki. A parton megtr tenger hullmai vltoz szn prhuzamos hullmszer vonalakat hoznak ltre, amelyek viharban hegylncokk vlnak. Az erd levelei kztt fj szl az erdt csillog hlval fedi be, amely gyengd hullmszer mozgssal hol emelkedik, hol sllyed.

A madarak neke grbe f

Mg nincs hozzszls.
 

  

 

 

Frisstsek

Flrt tippek csajoknak

Flrtlsi tippek pasiknak

Flrtlsi tancsok nknek

SMS flrtls szablya

Szerelmes /flrtls sms-ek

rknaptr
 

Nem tudod, milyen napon szlettl?
Vlaszd ki az vet, hnapot s a napot:

v: . Hnap: Nap:

A ht megfelel napja:

 

 

 

Kapcsold irodalom

 

Conze, Edward: A buddhizmus rvid trtnete, Budapest: 1999.

Eliade, Mircea: Vallsi hiedelmek s eszmk trtnete 2., Budapest :1995.

Glasenapp, Helmuth: Az t vilgvalls, Budapest: 1975.

Hetnyi Ernõ: Buddhizmus a buddholgia tkrben, Budapest: 1989.

Hetnyi Ernõ: Buddha, Dharma, Sangha, Budapest: 1994.

Krsi Csoma Sndor: Buddha lete s tantsa, Bukarest: 1982.

Kng, Hans - Bechert, Heinz: Prbeszd a buddhizmusrl, Budapest: 1999.

Rawson, Philip: Az indiai civilizci, Budapest: 1983.

Schmidt Jzsef: Buddha lete, tana, egyhza, Budapest: 1995.

Takcs Lszl: A buddhizmus kialakulsa, Budapest: 1984.

Tchy Olivr: Buddha, Budapest: 1986.

Vekerdi Jzsef: Buddha beszdei, Budapest: 1989.

Zago, Marcellino: A buddhizmus, Budapest: 1995

Skilton, Andrew: A buddhizmus rvid trtnete, Corvin Kiad, 1997

Porosz Tibor (ford.): Ltusz sztra, Farkas Lrinc Imre Kiad, 1995

Hamar Imre: Buddha megjelense a vilgban, Balassi Kiad, 2002

Buswell, Robert E.: Encyclopedia of Buddhism, Macmillian 2004

Williams, Paul: Mahayana Buddhism: The Doctrinal Foundations, Routledge, 2009

Tibeti halottasknyv.

Kapcsold filmek

A bks harcos tja

Kis Buddha

Szamszra

Tavasz, nyr, sz, tl, tavasz

Dmonok a vilg tetejn

Tibeti halottasknyv

Kundun

Tibeti jgik

Milarepa

Chihiro

Totoro

Saint Oniisan

Tz a h alatt

Ht v Tibetben

 

 

rdekessgek

Orvosok a  skype-on

Egszsgfigyel

Orosi sztr

Orvosi sztr 2

Google maps

Virtulis fldgmb

H s felhtrkp

 

 

 

 

Izgalmas irodalom

Conze, Edward: A buddhizmus rvid trtnete, Budapest: 1999.

Eliade, Mircea: Vallsi hiedelmek s eszmk trtnete 2., Budapest :1995.

Glasenapp, Helmuth: Az t vilgvalls, Budapest: 1975.

Hetnyi Ernõ: Buddhizmus a buddholgia tkrben, Budapest: 1989.

Hetnyi Ernõ: Buddha, Dharma, Sangha, Budapest: 1994.

Krsi Csoma Sndor: Buddha lete s tantsa, Bukarest: 1982.

Kng, Hans - Bechert, Heinz: Prbeszd a buddhizmusrl, Budapest: 1999.

Rawson, Philip: Az indiai civilizci, Budapest: 1983.

Schmidt Jzsef: Buddha lete, tana, egyhza, Budapest: 1995.

Takcs Lszl: A buddhizmus kialakulsa, Budapest: 1984.

Tchy Olivr: Buddha, Budapest: 1986.

Vekerdi Jzsef: Buddha beszdei, Budapest: 1989.

Zago, Marcellino: A buddhizmus, Budapest: 1995

Skilton, Andrew: A buddhizmus rvid trtnete, Corvin Kiad, 1997

Porosz Tibor (ford.): Ltusz sztra, Farkas Lrinc Imre Kiad, 1995

Hamar Imre: Buddha megjelense a vilgban, Balassi Kiad, 2002

Buswell, Robert E.: Encyclopedia of Buddhism, Macmillian 2004

Williams, Paul: Mahayana Buddhism: The Doctrinal Foundations, Routledge, 2009

Foldal design

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!